Sázava, Rabí, Sušice, Šumava a zpět 2018

Konečně jsem se dostal k tomu, abych napsal pár řádků a vložil fotky z našeho výletu.
Nadešel prodloužený výkend, kdy jsme bez dětí. A ještě k tomu má být hezky. Takováto kombinace se naskytne jen jednou za několik desítek let.
V pátek ráno bereme sbalené věci a vyrážíme do garáže pro Mařenku. Fajn, že máme kufr, ale od tý doby vozíme víc věcí, takže se zase málem nevejdeme.
Na parkovišti u Tesca máme sraz s naším kamarádem Honzou. Po chvilce čekání přijíždí, následuje vítačka, líbačka Martinky (mně pusu nedal, asi nechtěl dělat fousama suchej zip) a odjezd směr Český Šternberk. Přes Říčany a Jevany kolem Sázavy. Nádherná cesta. U Šternberku se protahujeme a po krátké pauze popojíždíme asi 2 kiláky do motorestu U rybiček. Jenda i můj baťužek Martina se nacpali rybama. Já jsem si dal speciální svíčkovou s masem z ryby, která má vemeno a dělá bůůůů. Zase jsme se přecpali.
S Jendou pokračujeme do Zruče nad Sázavou, kde se loučíme a my jedeme přes Vlašim na chatu.
Druhý den vyjíždíme časně ráno. Čeká nás Šumava. Oběd si dáváme U Vystřelenýho vočka pod hradem Rabí. Kachna, knedlíček a zelíčko. Mňam. Ale jak pak vylézt na motorku. UFF. Po obědě projíždíme kolem Sušice a přes Srní a Antýgl zastavujeme na Modravě na kafe a sladkou tečku. Zase jídlo. Už tak se do nás po kachně nic nevejde, ale když je na to chuť... Ale je tu nádherně.
A už frčíme dál. Zastavujeme na focení na Kvildě a za pár minut sjíždíme směr Vimperk na chatu za babičkou a dědou.
Po krásném večeru s kytarami v útulné hospůdce vstáváme a balíme na zpáteční cestu. Nějteré z nás trochu pobolívá hlavička. Naštěstí ne řidiče.
Na nedaleké benzině se setkáváme s místním kamarádem motorkářem, se kterým jsme se v oné hospůdce potkali. Dáváme společné kafčo, pokecáme, rozloučení a frčíme dál.
Směr Týn nad Vltavou. Krásná cesta, až na Temelín. Ten je vidět už z dálky.
V Týně k obědu řízek XXL. Opět přecpaný břuch. A baťužek usíná. Ani kafe nepomáhá a tak po projetí Milevska a zakotvení v Sedlčanech si kupuje tfujtajblovej energiťák. Snad pomohl.
Štěchovice, Mněchenice, Zbraslav, zastávka v Radotíně a večer jsme rádi, že si natáhneme kopyta na posteli.
Celkem najeto téměř 600km. Bylo to moc fajn. :-)

Kodak EASYSHARE C143

Slevy 25 % platí na všechny dárky z fotek. Vytvořte si z vašich fotek snadno fotoknihu, plakát, fotky na zeď a další fotoprodukty. Sleva platí po zadání kódu: Vajicka